Hudební recenze: Naibu – "Case Study"

12. října vyšla na značce Scientific Records deska "Case Study" od francouzského producenta, který si říká Naibu. V následující recenzi se podíváme, co si na nás Naibu přichystal...

Francouzský producent Robin Leclair, který vystupuje pod jménem Naibu, vydal novou desku s názvem "Case Study". Na albu najdeme 9 skladeb, nesoucích se na vlně žánrů, jako je drum & bass, autonomic nebo ambient. Každá skladba má svůj příběh a jedinečnou atmosféru, dokonale vykreslující barevnost a pestrost podzimního období. A aby na to Naibu nebyl sám, přizval si i dva hosty, kterými jsou Makoto a Key.

Naibu

První skladba "Astray" posluchače uchvátí procítěnými melodiemi a zajímavými samply. Nechybí příjemný drum & bassový beat, dokreslující už tak vynikající atmosféru, a to vše je okořeněno nápaditým vokálem. Druhý track s názvem "Fighting For Attention" ohromí dosti tajemnou atmosférou, nápaditostí a kreativitou. Zajímavé samply doplněné nápaditým beatem navozují pocit, jakoby posluchač sledoval nějaký pradávný indiánský rituál. Třetí skladba "Turn Me Down" nabízí příjemný vokál, který v kombinaci s minimalistickými melodiemi a beatem vytváří zajímavý hudební zážitek. Čtvrtá "Case Study" přináší krásné melodie a překvapí nápadité samply. Nechybí příjemná podzimní atmosféra a pestrost.

Naibu

Na "5 Pieces" se představuje první host, kterým je japonský producent Makoto. Tato skladba posluchače nadchne krásnými ambientními prvky. Zde pánové odvedli vynikající práci. Šestý track s názvem "Clouds" přináší opravdu krásné a procítěné vokály, příjemný minimalistický beat, nápadité samply a posluchače zcela pohltí jedinečnou atmosférou. Sedmá, dosti tajemná, skladba s názvem "Orphan" překvapuje pestrostí nejrůznějších samplů a melodií. Osmá "Time To Change" posluchače nadchne hrou pestrých a nápaditých melodií, nechybí příjemný vokál a propracovaný beat. Celé to uzavírá skladba "Straight (Into The Wall)", která zaujme poněkud tvrdším beatem, zajímavými zvraty, a krásnými samply.

Ukázky jednotlivých skladeb si můžete poslechnout na portálu SoundCloud:

"Case Study" je opravdu velmi zajímavé album, které neustále překvapuje svou nápaditostí, zvraty, hudební pestrostí a dokonalou atmosférou. Díky své pestrosti deska jen tak neomrzí a posluchač si ji skvěle užije i při opakovaném poslechu. I přes všechny své kvality je album poměrně krátké, což je trochu škoda. Neuškodilo by přidat jednu nebo dvě skladby. Album "Case Study" vyšlo na značce Scientific Records a je dostupné na vinylu nebo v digitální podobě například na Juno Records.

stanjah

Interpret: Naibu
Název: Case Study