PARTYINFO
MILLENIUM
Datum konání: |
16.03.2007 - pátek |
Místo konání: |
Praha - Abaton |
DJs: |
Dylan Drazen (usa), Newl (hu), Agent, Zig Zag, Techpower 2nd stage Lafayette, Bon Finix, Tripmain, Mara |
Info: |
http://www.millenium-party.cz |
Popis: |
vstup 210/250 czk |
Line-up: |
Techno stage: 21,00 - 23,00 Zig Zag 23,00 - 01,00 Agent 01,00 - 03,00 Dylan Drazen 03,00 - 05,00 DJ Newl 05,00 - 07,00 Techpower House stage: 20,00 - 23,00 Dj Mara 23,00 - 01,00 Tripmain 01,00 - 03,00 Lafayette 03,00 - 05,00 Bon Finix |
Poslední informace k Milleniu
Adresa: prostor Abaton, Na Košince 8, Praha 8, Holešovice
Doprava: pražští klubeři cestu do Abatonu jistě dobře znají, pro mimopražské návod jak se na
Millenium dostat: autem: Argentinská -> Most Barikádníků -> první doprava. -> chvíli rovně podél břehu -> pak doprava u odbočky s mini ostrůvkem
MHD: Metro "B" Palmovka -> tram 10, 24, 25 stanice Stejskalova. Více na webu www.millenium-party.cz kde máte mapku k nahlédnutí.
Vstup: Dveře Millenia se otevřou 16.3.07 ve 20hod. v tu dobu své desky roztočí Dj Mara na house stagei, techno stage bude otevřena ve 21hod s nástupem prvních zvuků setu talentovaného kladeňáka Zig Zaga.
Výherci a akreditace: Všichni budou napsaní na guest listu u vchodu, pouze oznamte hochům z ochranky, že tam máte být zapsáni a oni Vás k nám pustí.
Vstupenky na místě: Vstupenky se budou prodávat za 250 kaček a jejich počet je dostačující, takže by se nemělo stát, že se někdo na Millenium nedostane.
Šatny: Šatny budou v provozu a budou pokrývat plnou kapacitu Abatonu, tak si vemte vše potřebné dovnitř, my Vám to uschováme :)
Přichystané libůstky:
Videoprojekce: O vizuální dojem se postará z Pig Festu dobře známý Vj Identy, můžete se těšita na originální projekci z jeho dílny utvořenou speciálně na první díl Millenia, která bude puštěna do dvou nafukovadel o rozměru 4 x 4 metry umístěných za Djs a dvou plazmových TV zavěšených pod stageí. Vizuální vjemy ještě umocní dva zelené lasery.
Dekorace: O dekoraci se stará J.S laboratories, který má velké zkušenosti se zdobením většiny prostorů v Praze a slibuje Abaton, jak ho neznáte. Vše bude řešeno pomocí dekoračních látek a nafukovadel, jejichž vizuální efekt bude umocněn pomocí zapuštěných nebo nasměrovaných světel s proměnlivým zabarvením.
Ochranka: Bezpečnostní služba se bude po celou dobu konání akce starat o hladký průběh a vaši bezpečnost.
Uvidíme se na parketu!
Profily: Dylan Drazen a DJ Newl k akci Millenium
Další párty, kterou bychom na páteční večer doporučili, je nová techno-klubovka Millenium s Dylanem Drazenem a Newlem. Vše potřebné, co k ní potřebujete vědět, najdete v poslední tiskové zprávě.
Doprava: pražští klubeři cestu do Abatonu jistě dobře znají, pro mimopražské návod jak se na
Millenium dostat: autem: Argentinská -> Most Barikádníků -> první doprava. -> chvíli rovně podél břehu -> pak doprava u odbočky s mini ostrůvkem
MHD: Metro "B" Palmovka -> tram 10, 24, 25 stanice Stejskalova. Více na webu www.millenium-party.cz kde máte mapku k nahlédnutí.
Vstup: Dveře Millenia se otevřou 16.3.07 ve 20hod. v tu dobu své desky roztočí Dj Mara na house stagei, techno stage bude otevřena ve 21hod s nástupem prvních zvuků setu talentovaného kladeňáka Zig Zaga.
Výherci a akreditace: Všichni budou napsaní na guest listu u vchodu, pouze oznamte hochům z ochranky, že tam máte být zapsáni a oni Vás k nám pustí.
Vstupenky na místě: Vstupenky se budou prodávat za 250 kaček a jejich počet je dostačující, takže by se nemělo stát, že se někdo na Millenium nedostane.
Šatny: Šatny budou v provozu a budou pokrývat plnou kapacitu Abatonu, tak si vemte vše potřebné dovnitř, my Vám to uschováme :)
Přichystané libůstky:
Videoprojekce: O vizuální dojem se postará z Pig Festu dobře známý Vj Identy, můžete se těšita na originální projekci z jeho dílny utvořenou speciálně na první díl Millenia, která bude puštěna do dvou nafukovadel o rozměru 4 x 4 metry umístěných za Djs a dvou plazmových TV zavěšených pod stageí. Vizuální vjemy ještě umocní dva zelené lasery.
Dekorace: O dekoraci se stará J.S laboratories, který má velké zkušenosti se zdobením většiny prostorů v Praze a slibuje Abaton, jak ho neznáte. Vše bude řešeno pomocí dekoračních látek a nafukovadel, jejichž vizuální efekt bude umocněn pomocí zapuštěných nebo nasměrovaných světel s proměnlivým zabarvením.
Ochranka: Bezpečnostní služba se bude po celou dobu konání akce starat o hladký průběh a vaši bezpečnost.
Uvidíme se na parketu!
Profily: Dylan Drazen a DJ Newl k akci Millenium
Dylan Drazen:
Dylan Drazen je jedním z nejzcestovalejších a nejrespektovanějších techno djs. Již od první poloviny předchozí dekády patří mezi djskou elitu, která má své pevné místo těsně pod tou absolutní světovou špičkou. Jeho hudební kořeny sahají až někam do období, kdy navštěvoval střední školu, motal smyčky na Amiga 500 a dělil se o zvuky on-line s dalšími šílenci z předinternetové elity. Od té doby se toho dost změnilo, získal například zvukařské vzdělání … Kdybyste se podívali ještě pozorněji, zjistili by jste, že také vyměnil Amigu za Mac a přidal MOTU, Roland a E-Mu.a to vše je základ neuvěřitelných beatů.
Drazen dobývá nejznámnější New Yorské kluby. Uváděl dvě rozhlasové mix show na vysoké škole, jednu na Ohio University a druhou v Bostonu na Emerson College. "Underground 88" se vysílala každý pátek v noci od dvou do šesti po dobu tří let a než ze školy odešel, změnila se z týdenní na denní show. Kdybyste Drazenovi volali domů do Brooklynu, nejspíš ho nezastihnete a odkážou Vás na Limelight, Vinyl, Openair, Exit nebo některý z dalších mnoha nočních nejznámějších clubů v New York City, Limelight na prvním místě, protože to je místo, kde Drazen odehrál svou první party.
V té době uvažoval o zvuku, kterému se chce věnovat a rozhodl se ho umístit do kategorie undergroundu, poněvadž to je místo, které tlačí a bourá hudební hranice. A také je to směr, který se, ne tak jako mnohé další styly populární hudby, nestane obětí určité klasifikace, zaškatulkování a nakonec nedostane nálepku cliché. Takže se může snadno stát, že ho jednu noc uslyšíte hrát metalické, drtící techno a jindy zase kouzelné, náladové rytmy. Drazen nachází vlastní styl a zvuk.
Strávil hodně času ve studiu, zkoušel najít vlastní styl a zvuk,coz se mu také povedlo. Některé z jeho prací najdete na značkách jako NYC´s Remains, Clicktracks Francois Kevorkiana, Tektite Merricka Browna z Austinu, švédském G-Force, Deep4Life Chrise Graye z Chicaga a některé jeho tracky byly použity jako kompilace DJských mixů takových producentů či subjektů jako Chris Liebing, Frankie Bones, Scranzwerk, WaveTec a Kaos. Největší uznání si získal kompilacemi Out.Anthems a undergroundovým dvojalbem New York 2 „tha“ Bone.
Když se ohlédl za těmi deseti lety intenzivního Djingu, zjistil, že už vystupoval po celém území Severní Ameriky, v Evropě, Jižní Americe a také v Jihovýchodní Asii. Slíbil sobě a svým fanouškům, že nikdy nezapomeneme na kořeny naší hudby. Proto jsme připravily několik mapujících mix setů, které najdete na webovych stránkách: www.dylandrazen.com nebo www.millenium-party.cz . Tam objevíte kompletní historii hard techna, z pohledu rodilého Newyorčana a mnoho setů ke stažení. V České republice se naposledy představil na závěrečném díle brněnského Impéria, kde byl spolu s Christianem Varelou hlavním headlinerem celé akce, po více než roce se tedy znovu ve stejné úloze představí i pražskému publiku.
Dj Newl:
DJ Newl, vlastním jménem Sandor Nyujto, se narodil v dubnu 1973. Jeho DJská kariéra začala v roce 1994 v klubu Nevada ve městě Kerepes. Svůj první track vydal v roce 1995 na kompilaci Hungarian House Only 1, pokračoval v tvorbě tracků pro Dee Zone Traxx, které se objevily na kompilacích Hungarian House Only 2 a 3, na které vyšel track Freeetime. Videoklip k tomuto tracku se stal jedním z nejhranějších klipů roku 1999. V roce 1996 se stal rezidentem klubu Wild West v Mende a v roce 1997 začal pracovat jako DJ a redaktor pro časopis Freee Magazine. Od tohoto momentu hrál na všech klubových tour po celém Maďarsku.
Stal se velice populární v maďarských top klubech a také vystupoval na všech hlavních festivalech. Od roku 1998 se stal stálým hostem klubu Flört Disco v Siofoku a v roce 1999 se stává rezidentním DJem pátečních nocí v klubu Palace Dance ve stejném městě. V tomto roce byl také oceněn organizací Planet Globe jako DJ roku. V dubnu 1999 vychází jeho album nazvané Együtt, kde je pouze jeho tvorba.
Tracky jako Indulj el a Blue nights are beautiful z tohoto alba byly v klubech největšími hity. V tomto roce také vydává své první mix CD, pojmenované Weekend, za kterým následovalo Beach Club v létě roku 2000. Na jaře 1999 startuje svoji první radiovou show Freeetime na Radiu 1, která byla v únoru 2001 doprovázena s European Dance Traxx. Po nějaké době byl ale tento pořad ukončen. V té době byl již jedním z nejvíce talentovaných a nejoblíbenějších DJů v Maďarsku a zároveň dokončuje pokračování svého úspěšného mix CD a to Weekend 2, které obsahovalo největší hity roku 2001 a jednu jeho vlastní skladbu, která se stala titulním songem celého CD. Kundrath Leila vytvořil k tomuto tracku výjimečný animovaný 2D videoklip. Na tomto mix CD se hudba přibližovala ke stylu, který DJ Newl hraje dnes, koncem roku 2001 začíná hrát více a více techhouse a později techno.
Od ledna 2003 má svůj televizní pořad Eeelektro na maďarské TV VIVA, který je jediným pořadem o elektronické muzice v Maďarsku a v říjnu 2003 se stává šéfredaktorem celé show. Na jaře 2003 vydává nové mix album Technoise, s kterým představuje úplně nový koncept a zvuk a které nastartovalo úplně novou fázi hraní pouze techna. V únoru 2004 dokončuje další mix album Technoise 2, na kterém mimo jiné najdete dva tracky od Marca Baileyho ze série Pornographic, dále Way of life od Davea Clarka, remix Rushovy klubové hymny Get on up od Chrise Liebinga nebo Pontape od Renato Cohena. Jeho rádiová show Freeetime na Radiu 1 byla ukončena, ale již podepsal novou smlouvu s Radiem Deejay. V roce 2005 vydává spolu s Jay Cortezem jeho druhé album vlastní tvorby s názvem Just a noise. Videoklip k tracku Performance se stal oblíbeným hitem na hudebních kanálech. V březnu téhož roku rozjíždí v soboty večer svou druhou show na TV VIVA s názvem Club Chart, kde vystupuje jako moderátor.
V létě 2006 vytvořili společně s Shanem 54 přepis skladby Equinoxe 4 od Jean-michela Jarreho, který se proměnil ve velice oblíbenou klubovku. Vystupuje mnoho let na velkých akcích jako jsou Mayday, Parade Bonus, Sziget Festival a Viva Eeelektro New Year’s Eve. V říjnu 2006 se přidal ke skupině Quasar, kde nepůsobí jako DJ, ale hraje na bubny během živých vystoupení. Ve videoklipu World Beach taky již jako bubeník hraje.
Newl: "Techno scéna se trošku mění v poslední době".
Již tento pátek se poprvé otevřou dveře nové techno klubovky Millenia. V následujícím článku Vám představíme oba zahraniční headlinery prvního dílu, u nás populárního Dje Dylana Drazen, který se představil například na brněnských techno nocích Citadela a Imperium. Ve druhé části článku Vám představíme legendu maďarského techna Dje Newla, který u nás vystoupí vůbec poprvé. Příjemné čtení.
Dylan Drazen je jedním z nejzcestovalejších a nejrespektovanějších techno djs. Již od první poloviny předchozí dekády patří mezi djskou elitu, která má své pevné místo těsně pod tou absolutní světovou špičkou. Jeho hudební kořeny sahají až někam do období, kdy navštěvoval střední školu, motal smyčky na Amiga 500 a dělil se o zvuky on-line s dalšími šílenci z předinternetové elity. Od té doby se toho dost změnilo, získal například zvukařské vzdělání … Kdybyste se podívali ještě pozorněji, zjistili by jste, že také vyměnil Amigu za Mac a přidal MOTU, Roland a E-Mu.a to vše je základ neuvěřitelných beatů.
Drazen dobývá nejznámnější New Yorské kluby. Uváděl dvě rozhlasové mix show na vysoké škole, jednu na Ohio University a druhou v Bostonu na Emerson College. "Underground 88" se vysílala každý pátek v noci od dvou do šesti po dobu tří let a než ze školy odešel, změnila se z týdenní na denní show. Kdybyste Drazenovi volali domů do Brooklynu, nejspíš ho nezastihnete a odkážou Vás na Limelight, Vinyl, Openair, Exit nebo některý z dalších mnoha nočních nejznámějších clubů v New York City, Limelight na prvním místě, protože to je místo, kde Drazen odehrál svou první party.
V té době uvažoval o zvuku, kterému se chce věnovat a rozhodl se ho umístit do kategorie undergroundu, poněvadž to je místo, které tlačí a bourá hudební hranice. A také je to směr, který se, ne tak jako mnohé další styly populární hudby, nestane obětí určité klasifikace, zaškatulkování a nakonec nedostane nálepku cliché. Takže se může snadno stát, že ho jednu noc uslyšíte hrát metalické, drtící techno a jindy zase kouzelné, náladové rytmy. Drazen nachází vlastní styl a zvuk.
Strávil hodně času ve studiu, zkoušel najít vlastní styl a zvuk,coz se mu také povedlo. Některé z jeho prací najdete na značkách jako NYC´s Remains, Clicktracks Francois Kevorkiana, Tektite Merricka Browna z Austinu, švédském G-Force, Deep4Life Chrise Graye z Chicaga a některé jeho tracky byly použity jako kompilace DJských mixů takových producentů či subjektů jako Chris Liebing, Frankie Bones, Scranzwerk, WaveTec a Kaos. Největší uznání si získal kompilacemi Out.Anthems a undergroundovým dvojalbem New York 2 „tha“ Bone.
Když se ohlédl za těmi deseti lety intenzivního Djingu, zjistil, že už vystupoval po celém území Severní Ameriky, v Evropě, Jižní Americe a také v Jihovýchodní Asii. Slíbil sobě a svým fanouškům, že nikdy nezapomeneme na kořeny naší hudby. Proto jsme připravily několik mapujících mix setů, které najdete na webovych stránkách: www.dylandrazen.com nebo www.millenium-party.cz . Tam objevíte kompletní historii hard techna, z pohledu rodilého Newyorčana a mnoho setů ke stažení. V České republice se naposledy představil na závěrečném díle brněnského Impéria, kde byl spolu s Christianem Varelou hlavním headlinerem celé akce, po více než roce se tedy znovu ve stejné úloze představí i pražskému publiku.
Dj Newl:
DJ Newl, vlastním jménem Sandor Nyujto, se narodil v dubnu 1973. Jeho DJská kariéra začala v roce 1994 v klubu Nevada ve městě Kerepes. Svůj první track vydal v roce 1995 na kompilaci Hungarian House Only 1, pokračoval v tvorbě tracků pro Dee Zone Traxx, které se objevily na kompilacích Hungarian House Only 2 a 3, na které vyšel track Freeetime. Videoklip k tomuto tracku se stal jedním z nejhranějších klipů roku 1999. V roce 1996 se stal rezidentem klubu Wild West v Mende a v roce 1997 začal pracovat jako DJ a redaktor pro časopis Freee Magazine. Od tohoto momentu hrál na všech klubových tour po celém Maďarsku.
Stal se velice populární v maďarských top klubech a také vystupoval na všech hlavních festivalech. Od roku 1998 se stal stálým hostem klubu Flört Disco v Siofoku a v roce 1999 se stává rezidentním DJem pátečních nocí v klubu Palace Dance ve stejném městě. V tomto roce byl také oceněn organizací Planet Globe jako DJ roku. V dubnu 1999 vychází jeho album nazvané Együtt, kde je pouze jeho tvorba.
Tracky jako Indulj el a Blue nights are beautiful z tohoto alba byly v klubech největšími hity. V tomto roce také vydává své první mix CD, pojmenované Weekend, za kterým následovalo Beach Club v létě roku 2000. Na jaře 1999 startuje svoji první radiovou show Freeetime na Radiu 1, která byla v únoru 2001 doprovázena s European Dance Traxx. Po nějaké době byl ale tento pořad ukončen. V té době byl již jedním z nejvíce talentovaných a nejoblíbenějších DJů v Maďarsku a zároveň dokončuje pokračování svého úspěšného mix CD a to Weekend 2, které obsahovalo největší hity roku 2001 a jednu jeho vlastní skladbu, která se stala titulním songem celého CD. Kundrath Leila vytvořil k tomuto tracku výjimečný animovaný 2D videoklip. Na tomto mix CD se hudba přibližovala ke stylu, který DJ Newl hraje dnes, koncem roku 2001 začíná hrát více a více techhouse a později techno.
Od ledna 2003 má svůj televizní pořad Eeelektro na maďarské TV VIVA, který je jediným pořadem o elektronické muzice v Maďarsku a v říjnu 2003 se stává šéfredaktorem celé show. Na jaře 2003 vydává nové mix album Technoise, s kterým představuje úplně nový koncept a zvuk a které nastartovalo úplně novou fázi hraní pouze techna. V únoru 2004 dokončuje další mix album Technoise 2, na kterém mimo jiné najdete dva tracky od Marca Baileyho ze série Pornographic, dále Way of life od Davea Clarka, remix Rushovy klubové hymny Get on up od Chrise Liebinga nebo Pontape od Renato Cohena. Jeho rádiová show Freeetime na Radiu 1 byla ukončena, ale již podepsal novou smlouvu s Radiem Deejay. V roce 2005 vydává spolu s Jay Cortezem jeho druhé album vlastní tvorby s názvem Just a noise. Videoklip k tracku Performance se stal oblíbeným hitem na hudebních kanálech. V březnu téhož roku rozjíždí v soboty večer svou druhou show na TV VIVA s názvem Club Chart, kde vystupuje jako moderátor.
V létě 2006 vytvořili společně s Shanem 54 přepis skladby Equinoxe 4 od Jean-michela Jarreho, který se proměnil ve velice oblíbenou klubovku. Vystupuje mnoho let na velkých akcích jako jsou Mayday, Parade Bonus, Sziget Festival a Viva Eeelektro New Year’s Eve. V říjnu 2006 se přidal ke skupině Quasar, kde nepůsobí jako DJ, ale hraje na bubny během živých vystoupení. Ve videoklipu World Beach taky již jako bubeník hraje.
Newl: "Techno scéna se trošku mění v poslední době".
Ahoj, je mi milou povinností vyzpovídat tě z pár otázek, jak se máš a jakou máš právě náladu?
Díky, mám se celkem dobře! Mám teď moc práce v televizi, hodně hraní a ještě produkce hudby . . . Ale je to skvělý, když je hodně práce!
V polovině března vystoupíš na nové pražské akci Milenium, jejímž účelem je pozvednout upadající techno scénu v našem hlavním městě, jak vůbec tento fakt, týkající se postavení techna na současné taneční scéně, vnímáš?
Techno scéna se trošku mění v poslední době. Dříve bylo techno oddělené od housu přinejmenším svým rytmem, v současnosti i tohle přestává platit! Občas člověk toužící po technu slyší od svého oblíbeného Dje pomalejší muziku, než kdyby šel na progressive party! Partypeople často neví, co mají danou noc očekávat.
Máš nějaké zážitky či zkušenosti z české taneční klubové scény, hrál jsi už někdy v Praze?
Samozřejmě znám několik českých DJů a hrál jsem s nimi, ale u vás jsem ještě nikdy nehrál. Viděl jsem Prahu jen jako turista a je to neuvěřitelně krásné město.
Poslední dobou se u nás dostaly do módy především styly jako trance, elektro a schranz. Jaká je situace v Maďarsku?
V Maďarsku dokáže trance přitáhnout velké davy jen, když hraje někdo ze 3 - 4 největších světových jmen, electro začíná být oblíbenější ve všech částech Maďarska mimo východu, kde má techno a schranz velice silnou pozici. Budapešť a západní část jsou orientovány spíše na house.
Hrát jsi začal už někdy v první polovině devadesátých let minulého století, jestli se nepletu…Pamatuješ si, v jakém stadiu byla technoscéna v té době, kdo tě v tvých začátcích nejvíc ovlivňoval?
Doba kdy se všichni všemu učili a nebyl tehdy nikdo kdo všemu tomu rozuměl. Byly lepší možnosti experimentovat! Pamatuju si na vystoupení Joshe Winka někdy před 12 lety, změnil sound do breaku během čtvrt hodiny takovým způsobem, že si lidi ani neuvědomili, že tancují na rovnej beat! Bylo to úžasné!
Zkusíš porovnat party na sklonku minulého tisíciletí s těmi dnešními? Vidíš tam nějaký rozdíl, posun, či vývoj?
Byly méně „zaškatulkované". Mohl jsi hrát skoro všechno ve svém setu, přejít sem a tam! Dnes má všechno své místo a je těžké dostat se z této sítě.
A jaký vidíš posun nebo vývoj za tu dobu sám na sobě?
Když hraju pro publikum, které je připravené to přijmout, rád hraju acidový skladby, dříve jsem to nedělal.
Jaký je tvůj názor na minimal? Neplánuješ v nejbližší době „přesedlat“ na minimalovou vlnu po vzoru mnoha jiných velkých djských hvězd…?
Jestli to někdo hraje takovým způsobem, že tě to dokáže roztancovat a nevtáhne tě do depresí, tak se mi to opravdu líbí! Když vidíš, jak mixuje Richie Hawtin, cítíš, že jeho muzika je v hloubkách, ale stále zůstáváš štastný! A technicky je to ... geniální, pro mě je opravdu nejlepší!
Jak jsi řekl, vedle Djingu se věnuješ ještě práci pro televizi, rádio a dřív si psal do časopisu FREEE. Můžeš nám k tomu něco říct?
Kvůli televizi už nemám na práci pro časopis čas. Mám dva programy na Vivě, jeden se jmenuje Eeeelektro, je to jediný televizní program o elektronické hudbě v Maďarsku. Ten druhý je Club Chart, který monitoruje house scénu.
Máš nějaké předsevzetí do nového roku?
Nikdy je nedodržím, a tak jsem si letos žádné nedal.
Nyní máš prostor cokoliv vzkázat všem, co se na březnové Millenium chystají:)
Jestli je Djing v Praze minimálně stejně dobrý, jako to je v roli turisty, tak zažijeme neuvěřitelnou party!
Díky za rozhovor, v březnu se těšíme na slyšenou!!
DJ Techpower na Radiu 1 ve speciálním Millenium setu
Díky, mám se celkem dobře! Mám teď moc práce v televizi, hodně hraní a ještě produkce hudby . . . Ale je to skvělý, když je hodně práce!
V polovině března vystoupíš na nové pražské akci Milenium, jejímž účelem je pozvednout upadající techno scénu v našem hlavním městě, jak vůbec tento fakt, týkající se postavení techna na současné taneční scéně, vnímáš?
Techno scéna se trošku mění v poslední době. Dříve bylo techno oddělené od housu přinejmenším svým rytmem, v současnosti i tohle přestává platit! Občas člověk toužící po technu slyší od svého oblíbeného Dje pomalejší muziku, než kdyby šel na progressive party! Partypeople často neví, co mají danou noc očekávat.
Máš nějaké zážitky či zkušenosti z české taneční klubové scény, hrál jsi už někdy v Praze?
Samozřejmě znám několik českých DJů a hrál jsem s nimi, ale u vás jsem ještě nikdy nehrál. Viděl jsem Prahu jen jako turista a je to neuvěřitelně krásné město.
Poslední dobou se u nás dostaly do módy především styly jako trance, elektro a schranz. Jaká je situace v Maďarsku?
V Maďarsku dokáže trance přitáhnout velké davy jen, když hraje někdo ze 3 - 4 největších světových jmen, electro začíná být oblíbenější ve všech částech Maďarska mimo východu, kde má techno a schranz velice silnou pozici. Budapešť a západní část jsou orientovány spíše na house.
Hrát jsi začal už někdy v první polovině devadesátých let minulého století, jestli se nepletu…Pamatuješ si, v jakém stadiu byla technoscéna v té době, kdo tě v tvých začátcích nejvíc ovlivňoval?
Doba kdy se všichni všemu učili a nebyl tehdy nikdo kdo všemu tomu rozuměl. Byly lepší možnosti experimentovat! Pamatuju si na vystoupení Joshe Winka někdy před 12 lety, změnil sound do breaku během čtvrt hodiny takovým způsobem, že si lidi ani neuvědomili, že tancují na rovnej beat! Bylo to úžasné!
Zkusíš porovnat party na sklonku minulého tisíciletí s těmi dnešními? Vidíš tam nějaký rozdíl, posun, či vývoj?
Byly méně „zaškatulkované". Mohl jsi hrát skoro všechno ve svém setu, přejít sem a tam! Dnes má všechno své místo a je těžké dostat se z této sítě.
A jaký vidíš posun nebo vývoj za tu dobu sám na sobě?
Když hraju pro publikum, které je připravené to přijmout, rád hraju acidový skladby, dříve jsem to nedělal.
Jaký je tvůj názor na minimal? Neplánuješ v nejbližší době „přesedlat“ na minimalovou vlnu po vzoru mnoha jiných velkých djských hvězd…?
Jestli to někdo hraje takovým způsobem, že tě to dokáže roztancovat a nevtáhne tě do depresí, tak se mi to opravdu líbí! Když vidíš, jak mixuje Richie Hawtin, cítíš, že jeho muzika je v hloubkách, ale stále zůstáváš štastný! A technicky je to ... geniální, pro mě je opravdu nejlepší!
Jak jsi řekl, vedle Djingu se věnuješ ještě práci pro televizi, rádio a dřív si psal do časopisu FREEE. Můžeš nám k tomu něco říct?
Kvůli televizi už nemám na práci pro časopis čas. Mám dva programy na Vivě, jeden se jmenuje Eeeelektro, je to jediný televizní program o elektronické hudbě v Maďarsku. Ten druhý je Club Chart, který monitoruje house scénu.
Máš nějaké předsevzetí do nového roku?
Nikdy je nedodržím, a tak jsem si letos žádné nedal.
Nyní máš prostor cokoliv vzkázat všem, co se na březnové Millenium chystají:)
Jestli je Djing v Praze minimálně stejně dobrý, jako to je v roli turisty, tak zažijeme neuvěřitelnou party!
Díky za rozhovor, v březnu se těšíme na slyšenou!!
DJ Techpower na Radiu 1 ve speciálním Millenium setu
Rozhovor s Dylanem Drazenem k akci Millenium
S radostí Vám oznamujeme, že o půlnoci ze dne 7.3.07 na 8.3.07 vystoupí v pořadu Tomáše Nawary, na Radiu 1, Dj Techpower ve speciálním hodinovém Millenium setu. Dj Techpower je společně s kladenským Djem Zig Zagem, jedním z talentů, kterému tímto chceme dát prostor zahrát si společně se špičkami světového techna Dylanem Drazenem, Djem Newlem a naším top techno Djem Agentem.
Techpowera fascinuje především digitální forma zvuku, skýtající neomezené možnosti jak v produkci, tak v mixování a reprodukci tracků dle vlastních potřeb a představ. V současnosti tedy pracuje na zdokonalení live act produkce, rád mixuje tracky se svými loopy, kterých neustále přibývá. Dává tím tak svým setům tvář a atmosféru přesně podle svých představ.
Za svoji zatím krátkou djskou „kariéru“ (od jara 2006), stihl představit své umění na Warm upu Apokalypsy „I Love Techno“ v Praze a především si našel své fanoušky, kteří oceňují zejména jeho citlivě sestavené sety, kombinujicí harmonické plochy s nekompromisními beaty, zásobujícími partypeople neustálým přívalem energie.
Poslední dobou tento mladý talent nachází pochopení především v technem zaslíbené Plzni. Na Milleniu se na Techpowera můžete těšit v ranních hodinách, kdy bude uzavírat první díl této nové techno klubovky.
O půlnoci ze 7.3.07 na 8.3.07 máte tedy jedinečnou příležitost seznámit se a především vychutnat si tento mladý objev z tepla svého domova na vlnách Radia 1.
Vaše NAJA Production
Techpowera fascinuje především digitální forma zvuku, skýtající neomezené možnosti jak v produkci, tak v mixování a reprodukci tracků dle vlastních potřeb a představ. V současnosti tedy pracuje na zdokonalení live act produkce, rád mixuje tracky se svými loopy, kterých neustále přibývá. Dává tím tak svým setům tvář a atmosféru přesně podle svých představ.
Za svoji zatím krátkou djskou „kariéru“ (od jara 2006), stihl představit své umění na Warm upu Apokalypsy „I Love Techno“ v Praze a především si našel své fanoušky, kteří oceňují zejména jeho citlivě sestavené sety, kombinujicí harmonické plochy s nekompromisními beaty, zásobujícími partypeople neustálým přívalem energie.
Poslední dobou tento mladý talent nachází pochopení především v technem zaslíbené Plzni. Na Milleniu se na Techpowera můžete těšit v ranních hodinách, kdy bude uzavírat první díl této nové techno klubovky.
O půlnoci ze 7.3.07 na 8.3.07 máte tedy jedinečnou příležitost seznámit se a především vychutnat si tento mladý objev z tepla svého domova na vlnách Radia 1.
Vaše NAJA Production
Rozhovor s Dylanem Drazenem k akci Millenium
Praha bude mít novou techno-klubovku
Ahoj, tak jak jsi strávil letošní Vánoce a Silestra?
Svátky jsem strávil s rodinou doma v New Yorku a o Silvestra jsem hrál na jedné soukromé party na Manhattanu. Potom jsme se všichni přesunuli do klubu Crobar poslechnout si Victora Calderoneho a zůstali jsme tam až do příštího odpoledne!
V březnu se českým partypeople po více než roce představíš na nové akci Milenium v Praze, naposled jsme tě mohli slyšet na brněnském Imperiu, co jsi za tu dobu všechno stihl a kde všude ses představil? A co pro tebe bylo nejpůsobívější v uplynulém roce?
Od doby, co jsem byl naposled v České republice, jsem hrál mnohokrát ve Španělsku,ale taky v Bulharsku a párkrát jsem hrál na festivalu Awakenings v Amsterdamu. To pro mě byla asi nejpůsobívější zkušenost v roce 2006, hraní pro velké davy jako na Awakenings mě vždycky dokáře dostat do varu
Jak hodnotíš line – up, zahrál sis někdy s rezidentem této nové akce Agentem nebo maďarským Djem Newlem?
Ještě ne, ale jsem vždycky okouzlen talenty a chutí techno umělců pocházejících z výhodní Evropy. Často se cítím, jako kdybych přicházel domů, když vstupuju na party v této části světa, vyplněnou temnou muzikou a mými lidmi. Není to moc známo, ale mám východoevropské předky!
Co Dylan Drazen jako producent? Prozradíš nám nějaké novinky?
Pracoval jsem hodně jako mix engineer pro pár CD DJ kompilací,konkrétně re-editování tracků, mastering, and čištění zvuku. Dva z mých současných projektů jsou New York 2 'tha' Bone od Dje Leona a jedno komerční mix CD na Ultra Records. Dál jsem upravoval hodně tracků a dělal z nich "své" verze, které hraju ve svých setech. Dělá to tak mé sety více výjimečné.
Ještě se na chvíli vrátím k tvé Djské činnosti, shledáváš na sobě nějaký posun či změnu v tom, co hraješ?
Vždycky jsem se zajímal o hodně stylů taneční muziky, ale nikdy jsem nehrál tak tvrdě a rychle jako na konci 90.let .To nejtvrdší z hardtechna bylo stale těžší hledat a zdá se, že už není tak oblíbené jako dřív. Tribal house frčel před pár lety a teď je to elektro. Nemusím většinu elektra či minimalu, prostě se držím toho, co mě dokáže rozhýbat bez ohledu na to, co zrovna teď letí.
Jak se ty osobně díváš do budoucna, co bude hrát Dylan Drazen řekněme za šest let, bude kráčet ve šlépějích většiny svých techno kolegů, kteří znatelně zpomalili a začali koketovat s minimalem a jinými v současné době módními odnožemi techna?
Mnoho mých technokamárádů přestoupilo na minimalovou stranu. Pravdou je, že jsem hrával německé minimal techno od roku 1995 a lidé nevěděli, co si mají myslet. Nyní je to konečně populární, ale v každém případě mi tento druh muziky nepřijde příliš inspirativní.Dříve jsem začínal své hardtechno sety s minimal/elektro tracky. Ty nejlepší tracky jsou samozřejmě úžasný (jako v každém hudebním stylu), obecně ale upřednostňuju tracky, které mají silnější basy a beaty, které nenechají vaše tělo v klidu.
Minimal a elektro tohle prostě u mě nedokáže.Dokážu při něm doma srkat sklenku martini a odpočívat,ale když jdu ven, si chci pořádně zapařit. Nedokážu předpovědět, co budu hrát za 6 let, ale můžu ti říct, že cokoliv budu hrát, tak to bude proto, že prostě tu muziku miluju a ne protože na sebe cítím tlak hrát ňáký určitý styl.
Posloucháš ve svém soukromí i jiný styl hudby? Na jaké hudbě jsi vlastně vyrůstal?
Neposlouchám tolik taneční muziku ve svém volném čase, ačkoliv jsem si teď nahrál na svůj iPod nějaké nové tribal house mixy, které poslouchám, když jdu na metro nebo cvičím. Když jsem doma nebo hraju poker s přáteli rád si poslechnu chill out, moderní elektronický jazz, pop z 80. a začátku 90.let a také R&B či nějaký klasický rock. Mám obrovské množství muziky.Hodně jsem poslouchal rádio, když jsem byl malý, tudíž jsem opravdový product popover generace 80.let.Jako teenager jsem hodně poslouchal rap předtím než hip hop zažil opravdový boom v polovině devadesátých let.
Blížíme se už ke konci našeho rozhovoru, zeptám se tedy čistě osobně, dal sis do nového roku nějaké předstevzetí?
Jo,jo,abych zacházel se svým tělem s větším respektem a abych se dokázal více koncentrovat v důležitých momentech.
Můžeš něco vzkázat českým partypeople?
Uvidíme se 16.března. SlibujuVám takové techno, které nemůžete slyšet každý víkend. Nepřestávejte pařit a ukažte světu, že techno stále žije!
Díky za rozhovor, v březnu na shledanou!
Svátky jsem strávil s rodinou doma v New Yorku a o Silvestra jsem hrál na jedné soukromé party na Manhattanu. Potom jsme se všichni přesunuli do klubu Crobar poslechnout si Victora Calderoneho a zůstali jsme tam až do příštího odpoledne!
V březnu se českým partypeople po více než roce představíš na nové akci Milenium v Praze, naposled jsme tě mohli slyšet na brněnském Imperiu, co jsi za tu dobu všechno stihl a kde všude ses představil? A co pro tebe bylo nejpůsobívější v uplynulém roce?
Od doby, co jsem byl naposled v České republice, jsem hrál mnohokrát ve Španělsku,ale taky v Bulharsku a párkrát jsem hrál na festivalu Awakenings v Amsterdamu. To pro mě byla asi nejpůsobívější zkušenost v roce 2006, hraní pro velké davy jako na Awakenings mě vždycky dokáře dostat do varu
Jak hodnotíš line – up, zahrál sis někdy s rezidentem této nové akce Agentem nebo maďarským Djem Newlem?
Ještě ne, ale jsem vždycky okouzlen talenty a chutí techno umělců pocházejících z výhodní Evropy. Často se cítím, jako kdybych přicházel domů, když vstupuju na party v této části světa, vyplněnou temnou muzikou a mými lidmi. Není to moc známo, ale mám východoevropské předky!
Co Dylan Drazen jako producent? Prozradíš nám nějaké novinky?
Pracoval jsem hodně jako mix engineer pro pár CD DJ kompilací,konkrétně re-editování tracků, mastering, and čištění zvuku. Dva z mých současných projektů jsou New York 2 'tha' Bone od Dje Leona a jedno komerční mix CD na Ultra Records. Dál jsem upravoval hodně tracků a dělal z nich "své" verze, které hraju ve svých setech. Dělá to tak mé sety více výjimečné.
Ještě se na chvíli vrátím k tvé Djské činnosti, shledáváš na sobě nějaký posun či změnu v tom, co hraješ?
Vždycky jsem se zajímal o hodně stylů taneční muziky, ale nikdy jsem nehrál tak tvrdě a rychle jako na konci 90.let .To nejtvrdší z hardtechna bylo stale těžší hledat a zdá se, že už není tak oblíbené jako dřív. Tribal house frčel před pár lety a teď je to elektro. Nemusím většinu elektra či minimalu, prostě se držím toho, co mě dokáže rozhýbat bez ohledu na to, co zrovna teď letí.
Jak se ty osobně díváš do budoucna, co bude hrát Dylan Drazen řekněme za šest let, bude kráčet ve šlépějích většiny svých techno kolegů, kteří znatelně zpomalili a začali koketovat s minimalem a jinými v současné době módními odnožemi techna?
Mnoho mých technokamárádů přestoupilo na minimalovou stranu. Pravdou je, že jsem hrával německé minimal techno od roku 1995 a lidé nevěděli, co si mají myslet. Nyní je to konečně populární, ale v každém případě mi tento druh muziky nepřijde příliš inspirativní.Dříve jsem začínal své hardtechno sety s minimal/elektro tracky. Ty nejlepší tracky jsou samozřejmě úžasný (jako v každém hudebním stylu), obecně ale upřednostňuju tracky, které mají silnější basy a beaty, které nenechají vaše tělo v klidu.
Minimal a elektro tohle prostě u mě nedokáže.Dokážu při něm doma srkat sklenku martini a odpočívat,ale když jdu ven, si chci pořádně zapařit. Nedokážu předpovědět, co budu hrát za 6 let, ale můžu ti říct, že cokoliv budu hrát, tak to bude proto, že prostě tu muziku miluju a ne protože na sebe cítím tlak hrát ňáký určitý styl.
Posloucháš ve svém soukromí i jiný styl hudby? Na jaké hudbě jsi vlastně vyrůstal?
Neposlouchám tolik taneční muziku ve svém volném čase, ačkoliv jsem si teď nahrál na svůj iPod nějaké nové tribal house mixy, které poslouchám, když jdu na metro nebo cvičím. Když jsem doma nebo hraju poker s přáteli rád si poslechnu chill out, moderní elektronický jazz, pop z 80. a začátku 90.let a také R&B či nějaký klasický rock. Mám obrovské množství muziky.Hodně jsem poslouchal rádio, když jsem byl malý, tudíž jsem opravdový product popover generace 80.let.Jako teenager jsem hodně poslouchal rap předtím než hip hop zažil opravdový boom v polovině devadesátých let.
Blížíme se už ke konci našeho rozhovoru, zeptám se tedy čistě osobně, dal sis do nového roku nějaké předstevzetí?
Jo,jo,abych zacházel se svým tělem s větším respektem a abych se dokázal více koncentrovat v důležitých momentech.
Můžeš něco vzkázat českým partypeople?
Uvidíme se 16.března. SlibujuVám takové techno, které nemůžete slyšet každý víkend. Nepřestávejte pařit a ukažte světu, že techno stále žije!
Díky za rozhovor, v březnu na shledanou!
Praha bude mít novou techno-klubovku
Millenium je akce, která má za cíl oživení pražské techno scény, už delší dobu postrádáme v Praze jména světového techna, nelíbí se nám trend, který je v poslední dobou nastaven především na trance, house a elektro ve všech jeho podobách. Věříme že kvalitní techno noc má v Praze své místo a že techno má v Praze a okolí dostatek příznivců, kterým bude Millenium určeno a pro které jej děláme.
Brány Millenia se poprvé otevřou 16.3.07, a to v pražském Abaton. Millenium se bude pořádat dvakrát do roka s následujícím konceptem – rezidentem noci na Techno stage bude Dj Agent, hlavním headlinerem vždy jedno Djské jméno světového věhlasu, dále jeden zástupce středoevropské techno scény, to vše doplněné o české nadějné Dje, kterým tímto chceme dát prostor zahrát si společně s hvězdami světového techna. Vedle Techno stage bude pokaždé neméně kvalitní House stage, složená ze špiček české klubové scény.
V prvním díle bude složení Techno stage následující: Dylan Drazen (USA), světoznámý techno dj a producent z New Yorku, který se českému publiku naposledy představil před rokem na úplně posledním Imperiu; Dj Newl (HUN), který je už od roku 1994, kdy vyšly jeho první tracky, považovaný za významnou postavu maďarského techna; již zmiňovaný a všem velice dobře známý Agent, člen bookingu KneDeep; a nadějní Techpower (kterého jste nedávno mohli slyšet např. na Warm upu Apokalypsy v pražském Bordo) a ZigZag (zahrál si na loňském open – airu Dubtech či Techno Kongresu v Abatonu), dvě svěží a neokoukané tváře pražské, respektive středočeské techno scény.
Na House stage v prvním díle zahrají pražskému publiku dobře známé tváře: La Fayette – již stálice naší house music a rezident klubu Mecca, Bon Finix – nejvytíženější a stále více žádaný a oblíbený progressive electro DJ, jenž si v uplynulém roce zahrál i na velkých akcích jako Hradhouse nebo Combinations, Tripmain – exotický objev loňského roku ze Zimbabwe, který se do podvědomí dostal především svojí úspěšnou rezidentní nocí VIBE v Mecce, a Mara – nováček na poli pražské house music, který si však již stihl zahrát v klubech jako Mecca nebo Akropole.
Krom kvalitního line upu, bude na Milleniu k vidění originální projekce by Vj Identy (Pig Fest), celý Abaton se ponoří do speciální dekorace by J.S laboratoires a vjemy umocní zelený laser. Millenium je noc vzniklá z lásky k technu, pro všechny clubbery, kterým v Praze stejně jako nám něco chybí...
16. března odstartuje v Abatonu nová pravidelná noc, zaměřená na kvalitní techno, která ponese název Millenium. Rezident DJ Agent si na první díl pozval Američana Dylana Drazena, Maďara Newla a zbytek line-upu budou tvořit domácí jezdci.
Brány Millenia se poprvé otevřou 16.3.07, a to v pražském Abaton. Millenium se bude pořádat dvakrát do roka s následujícím konceptem – rezidentem noci na Techno stage bude Dj Agent, hlavním headlinerem vždy jedno Djské jméno světového věhlasu, dále jeden zástupce středoevropské techno scény, to vše doplněné o české nadějné Dje, kterým tímto chceme dát prostor zahrát si společně s hvězdami světového techna. Vedle Techno stage bude pokaždé neméně kvalitní House stage, složená ze špiček české klubové scény.
V prvním díle bude složení Techno stage následující: Dylan Drazen (USA), světoznámý techno dj a producent z New Yorku, který se českému publiku naposledy představil před rokem na úplně posledním Imperiu; Dj Newl (HUN), který je už od roku 1994, kdy vyšly jeho první tracky, považovaný za významnou postavu maďarského techna; již zmiňovaný a všem velice dobře známý Agent, člen bookingu KneDeep; a nadějní Techpower (kterého jste nedávno mohli slyšet např. na Warm upu Apokalypsy v pražském Bordo) a ZigZag (zahrál si na loňském open – airu Dubtech či Techno Kongresu v Abatonu), dvě svěží a neokoukané tváře pražské, respektive středočeské techno scény.
Na House stage v prvním díle zahrají pražskému publiku dobře známé tváře: La Fayette – již stálice naší house music a rezident klubu Mecca, Bon Finix – nejvytíženější a stále více žádaný a oblíbený progressive electro DJ, jenž si v uplynulém roce zahrál i na velkých akcích jako Hradhouse nebo Combinations, Tripmain – exotický objev loňského roku ze Zimbabwe, který se do podvědomí dostal především svojí úspěšnou rezidentní nocí VIBE v Mecce, a Mara – nováček na poli pražské house music, který si však již stihl zahrát v klubech jako Mecca nebo Akropole.
Krom kvalitního line upu, bude na Milleniu k vidění originální projekce by Vj Identy (Pig Fest), celý Abaton se ponoří do speciální dekorace by J.S laboratoires a vjemy umocní zelený laser. Millenium je noc vzniklá z lásky k technu, pro všechny clubbery, kterým v Praze stejně jako nám něco chybí...